Auteur Topic: Baggertrage M-743 android tablet weer snel maken  (gelezen 895 keer)

rum

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
Baggertrage M-743 android tablet weer snel maken
« Gepost op: oktober 15, 2017, 09:36:16 pm »
Ik heb een Baggertrage M-743 android tablet. Ik heb deze vandaag voor het eerst sinds maanden weer ingeschakeld.
Gelukkig deed de accu het nog, dit in tegenstelling tot de accu van mijn Polaroid tablet, die na enkele maanden in de kast niet meer opstart.
Maargoed, iedere keer als ik iets probeer aan te klikken aan mijn tablet, dan loopt alles vast. Is er nog iets aan dit tablet te doen of kan ik deze het beste weg gooien.

Hij is al een paar jaar oud maar ik zou hem graag inzetten als Monero miner.

Alex van der Sluis

• Jr. Member
  • **
  • Functioneel beheerder
    • Bekijk profiel
    • Mijn youtube kanaal
Re: Baggertrage M-743 android tablet weer snel maken
« Reactie #1 Gepost op: oktober 30, 2017, 01:01:00 am »
Als hardware langzaam is, dan is het zeker niet in te zetten als een miner.
Langzame M-743  tablets zijn niet sneller te maken. Je kan het tablet terug zetten naar fabrieksinstellingen maar dan blijft het langzamer dan actuele hardware.
Dit apparaat is van 2013 en in computer jaren dus antiek.

Sjaak

• Full Member
  • Ik ben een technoboer
    • Bekijk profiel
Re: Baggertrage M-743 android tablet weer snel maken
« Reactie #2 Gepost op: februari 25, 2018, 09:15:23 pm »
Een tablet is niet geschikt om als miner gebruikt te worden. Je zal meer geld kwijt raken aan stroomkosten dan je verdient.
Er is ook niet echt te spreken over een server, het blijft een tablet waarop een app ge´nstalleerd is.

Echter miners zijn moederborden met diverse dure en krachtige videokaarten in plaats van een baggertraag android tablet.
Je poging is schattig.... maar zinloos