Auteur Topic: Ik wil afgekeurd worden  (gelezen 269 keer)

Leon de Vries

• Nieuweling
  • *
  • Diabeet, reuma, hoge bloeddruk en depressief
    • Bekijk profiel
Ik wil afgekeurd worden
« Gepost op: 19 maart 2018, 09:08:45 »
Beste lezers, ik heb uw advies nodig.
Ik heb diabetes, reuma, hoge bloeddruk, een fors overgewicht en een aangetast geheugen door neuropathie.
De afgelopen jaren is het voor mij steeds zwaarder geworden om mijn werk uit te voeren, inmiddels ben ik goed ingesteld op insuline maar ik voel mezelf nog steeds beroerd en moe. Iedere werkdag is weer zwaarder dan de dag ervoor. Inmiddels is mijn kwaliteit van leven dusdanig ver achteruit gegaan dat ik in het weekend alleen maar op de bank lig tot de werkweek weer is aangebroken.

Ik ben 44 jaar en ik kan gewoon niet meer door tot mijn 68e verjaardag. Ik heb altijd heel erg hard gewerkt maar ik kan het gewoon niet meer. Het lukt mij op geen enkele manier meer.

Wonden genezen niet, ik word door de insuline steeds dikker en omdat ik 40 uur per weer moet werken heb ik daarna geen energie meer om te sporten. Vaak heb ik hoofdpijn (een gevoel alsof er enorme druk op mijn hoofd staat) of ik ben suf en weet niet precies mijn werk goed af te ronden doordat mijn suiker weer eens niet zit.

Ik probeer zo gezond mogelijk te eten maar ik krijg het niet voor elkaar om mezelf en mijn gezondheid te verbeteren.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik voorgoed afgekeurd word?